KartExtreme KartRider Forums

Welcome to the KartExtreme KartRider Forums forums.

It looks like you have not yet joined our community and currently have limited access to view most discussions other KartExtreme exclusives. By joining our free community you will have access to post topics, ask questions and discuss with other members, communicate privately with other members, respond to polls, learn more on our KartRider guides, get access to our exclusive Ghost Database and many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.

Go Back   KartExtreme KartRider Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 278
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: Nova
Forum: Zoomtown (General Discussion) 11-26-2014, 08:30 PM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
If it's China, I suggest you pick server 1. So...

If it's China, I suggest you pick server 1. So many people play haha ~~
Forum: Popkart Discussion 11-07-2014, 11:58 AM
Replies: 2
Views: 68
Posted By Nova
Yo ~~~

Yo ~~~
Forum: Starting Line (Introduction Area) 11-06-2014, 04:42 AM
Replies: 7
Views: 288
Posted By Nova
Hah, I'm surprised too. Guess there's still...

Hah, I'm surprised too. Guess there's still interest in this type of game ;D .
Forum: Zoomtown (General Discussion) 10-28-2014, 04:54 AM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
You too . Thanks .

You too . Thanks .
Forum: Zoomtown (General Discussion) 10-25-2014, 02:55 AM
Replies: 4
Views: 102
Posted By Nova
Probably a Taiwan semipro . IDK who it is tbh but...

Probably a Taiwan semipro . IDK who it is tbh but I'm shocked at how the match turned out !
Forum: Zoomtown (General Discussion) 10-23-2014, 04:55 AM
Replies: 4
Views: 102
Posted By Nova
Korea vs. Taiwan

Well, a little background information may be needed. TriplePerfect races for Korea & they are known to basically be the best guild in Korea, whereas both players on the blue team with Darker in their...
Forum: Zoomtown (General Discussion) 10-17-2014, 06:27 PM
Replies: 3
Views: 117
Posted By Nova
Well, there's people making a pserver haha .

Well, there's people making a pserver haha .
Forum: Zoomtown (General Discussion) 10-16-2014, 05:42 PM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
inb4 old pros come back .

inb4 old pros come back .
Forum: Zoomtown (General Discussion) 10-16-2014, 05:41 PM
Replies: 2
Views: 99
Posted By Nova
Pretty cool update .

Pretty cool update .
Forum: Zoomtown (General Discussion) 10-14-2014, 09:07 PM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
Nice work !~

Nice work !~
Forum: Zoomtown (General Discussion) 10-14-2014, 12:23 AM
Replies: 7
Views: 122
Posted By Nova
Added you . I'm in 'Murica haha.

Added you . I'm in 'Murica haha.
Forum: Zoomtown (General Discussion) 10-13-2014, 03:16 PM
Replies: 7
Views: 122
Posted By Nova
Hi, I play KKR still . Welcome all~

Hi, I play KKR still . Welcome all~
Forum: Zoomtown (General Discussion) 10-12-2014, 05:26 PM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
Yeah I can tell its KKR by the names of the...

Yeah I can tell its KKR by the names of the people lol ... Where did he/you get those names from ? Most of them are progamers.
Forum: Zoomtown (General Discussion) 10-06-2014, 02:52 PM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
Nice ! Keep up the good work ;D .

Nice ! Keep up the good work ;D .
Forum: Zoomtown (General Discussion) 09-29-2014, 11:59 AM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
Thanks for the date !

Thanks for the date !
Forum: Zoomtown (General Discussion) 09-11-2014, 08:24 AM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
For future reference ;D .

For future reference ;D .
Forum: Zoomtown (General Discussion) 09-07-2014, 03:50 PM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
Is it possible to add the Grand Prix feature ???

Is it possible to add the Grand Prix feature ???
Forum: Zoomtown (General Discussion) 09-02-2014, 01:40 PM
Replies: 0
Views: 61
Posted By Nova
Talking Who can make videos ???

Yo, looking for somebody who can edit some videos !~ Even though my times may not be the best, I've always wanted some of those amazing looking vids ;D. IDK if anybody can make videos here, but I...
Forum: Zoomtown (General Discussion) 09-02-2014, 09:39 AM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
You rhymed at the end there, :clap: .

You rhymed at the end there, :clap: .
Forum: Zoomtown (General Discussion) 09-01-2014, 08:12 AM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
Thanks for the update, Fraysa !!~

Thanks for the update, Fraysa !!~
Forum: Zoomtown (General Discussion) 08-28-2014, 09:58 AM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
inb4 Pacman helps you with accs .

inb4 Pacman helps you with accs .
Forum: Zoomtown (General Discussion) 08-21-2014, 10:37 PM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
Thanks .

Thanks .
Forum: Zoomtown (General Discussion) 08-12-2014, 10:58 AM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
Thanks, Kina !!!

Thanks, Kina !!!
Forum: Zoomtown (General Discussion) 08-11-2014, 04:12 PM
Replies: 96
Views: 2,774
Posted By Nova
Any news ?? I'm basically back to semi-progamer...

Any news ?? I'm basically back to semi-progamer status already waiting for this !!!~~
Forum: Drift Theater 08-07-2014, 02:48 PM
Replies: 3
Views: 283
Posted By Nova
Yeah, it's funny how the racing MMO genre is...

Yeah, it's funny how the racing MMO genre is completely open to be annihilated by a great game ...Idc if it's KartRider or something like it, but with the seemingly infinite amount of games that are...
Showing results 1 to 25 of 278

 
Forum Jump




Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBulletin Style by: kreativfantasy.com