PDA

View Full Version : Short Message removed.


RKBaller
12-11-2007, 09:36 PM
With so many members getting through the short message filter by putting *shooooooooooort*, (Shortshortshort), (damn short message), and etc, your problems have been solved, you don't have to do that anymore because it has been removed.

Yes..DaFlameking has finally removed it..but this does not, and I'm really emphasising does not give you permission to spam shit like "lol" "nice" "omg" "...". Try posting stuff that actually contributes to the topic being discussed. If you don't contribute, I'll delete the post, and when we actually get vBulletin, there will be a warning system placed. D:<

Other than that, POST, MAKE THIS PLACE ACTIVE AS YOU CAN, ASK QUESTIONS, ETC. :o

-Rajesh & KE Staff.

P.S. new mods are soon to arrive..so be prepared for that. Don't ask me if you can be a mod because I won't reply.

SpeedShmeed
12-11-2007, 10:43 PM
can i be a mod? lul just messin, thanks

egyption
12-12-2007, 07:24 PM
OMG YAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

GreenPuff
12-12-2007, 07:59 PM
Yay finally I dont have to click too many short messages pages lol

McLOVlN
12-12-2007, 09:27 PM
nice update :)

Chaos
12-12-2007, 10:06 PM
Can I be a mod?

No I'm not messing with you.

Jaguar
12-14-2007, 10:32 PM
Yer, about time :)

XxLxX
12-18-2007, 08:49 PM
space users. thts so stpd. at least add something to short stuff.