PDA

View Full Version : 1st Annual SRT Tournament; LAST DAY TO APPLY!!!


erikshadow
12-07-2007, 05:59 PM
TODAY IS THE LAST DAY TO REGISTER!!! (Dec. 30)
TODAY IS THE LAST DAY TO REGISTER!!! (Dec. 30)

6 SPOTS LEFT!!!

Hello and welcome to the Shadow Racing Team Guild website! I (ErikShadow) am introducing a huge tournament coming soon! There will be a maximum of 64 PLAYERS available to the tournament, for this is expected to be huge. Here's how it will work:

1. There are gonna be 16 groups of 4 racers.
2. From there, those groups are broken down into four conferences
3. The winner of each group will will advance to the semi-final of their conference. This means each conference will have 2 semi-final matches in a format play of One against One
4. The winners of each conference face off in the final race.
5. GRAND PRIZE: There's only one winner, so theres gonna be a grand prize of 7,000 - 10,000 LUCCI!!!**. (Will decide later)

If we dont get enough participants, then the tournament will break down a bit to manage. There will soon be a website for all the details on the tournament; will update this post to tell. If you want to apply, just post your application down here. the app should contain the following:

1. Your IGN (in game name)
2. EXP points
3. Level/Glove

Thanks,
SRT Gild

UPDATE: The website is srttournament.freeforums.org

egyption
12-07-2007, 06:38 PM
NVM -short-short-short-

erikshadow
12-07-2007, 07:10 PM
added to the schedule =) :D

egyption
12-07-2007, 09:55 PM
actually idk if i can be sorry...

erikshadow
12-07-2007, 10:28 PM
wait wat? lol ......wats the reason

Soullreaper
12-08-2007, 03:39 AM
shadow, im interested in joining, only what time will the races
be played? cos im from england which is 5 hours ahead
of CEST and I cant really play past 11:30 or so..
(6:30 in america)

egyption
12-08-2007, 10:39 AM
thats the reason i may not join, cause there are times when i cant and can go on (although mostly i can go on)

Kallibur
12-08-2007, 11:07 AM
SHIT COUNT ME IN BABY IM IN THE BEST SHAPE OF MY LIFE.... ITS A SATURDAY... I GOT FOOD, DRINKS, NOTHING ON TV. NO ONES HOME. MY VOLUMES MAXED RIGHT NOW.... I JUST TOOK A LONG ASS SHOWER... LETS GET THIS THING POPPIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

egyption
12-08-2007, 11:22 AM
i can guess what u did in that shower?lul

GreenPuff
12-08-2007, 11:43 AM
Bet he did drugs... lol

egyption
12-08-2007, 11:54 AM
he played with his....foot...

Kallibur
12-08-2007, 11:58 AM
i can guess what u did in that shower?lul..................... what does any person do in the shower........ not get fresh? not use body wash & shampoo & conditioner?????
something tells me you still take bubble baths.... you have your mommy come in with loreal kids & pour it in the bathtub, while you in sitting there splashing water & shit.... you probably take bubble baths with the door open lmao

he played with his....foot... well you know you gotta wash ya foot also.... you dont want that stinking do you.

Bet he did drugs... lol Drugs in the shower.............. mmmkay oh yeh i was sniffing soap & getting high off the smell of my shampoo

egyption
12-08-2007, 12:01 PM
lol triple post...and so what if i take bubble baths ;P lmao

Soullreaper
12-08-2007, 04:08 PM
ok.. sign me up... could be fun

1. CRBlSoull
2. 2300 or so
3 Yellow 3

Sign me up :D

XxLxX
12-08-2007, 04:47 PM
1. CRBlpie
2. 7206
3. Green 4

FOR CARBON! WOOO

Sheep
12-08-2007, 05:35 PM
1.Sheep
2. I don't know, find out yourself -_- I haven't logged on in a while
3. Green something? Green 2?

erikshadow
12-08-2007, 05:48 PM
all aded who put there... we now have 18 people participating and i just put this up yesterday :)

egyption
12-08-2007, 07:16 PM
seriously i need to know the date,and time...cause i wanna do it but i dunno if i can

SpeedShmeed
12-08-2007, 08:17 PM
1. askdan
2. iunno
3. i got 2 grren gloves, and this acc is a 4 finger

erikshadow
12-08-2007, 09:29 PM
I am planning it to begin on January 1 2008...its not definate, but if it does, it will start at 3....
Others are added to schedule...
Time can be changed if needed

erikshadow
12-08-2007, 10:49 PM
"once you provide more information to the tournament, more people will be happy to join including me i guess. i want to see how the races will be set and organized before i jump the gun." - Takashi

Ye, i have realized that... i just made a document showing how it will all work...if you ACTUALLY look on the website, it shows how standings will work....just look around in it. Anyways, if you want to be emailed, just reply down here and give ur email you...il attach it to email.

MY EMAIL: shadym555101@aol.com
(YOU MUST HAVE WINDOWS AND MICROSOFT POWERPOINT)

XxLxX
12-09-2007, 06:05 PM
wat? i cant go at three. i have to do it 8-9 or higher PM!

erikshadow
12-09-2007, 07:27 PM
UPDATE: The games will start Jan 2.

As for you dude, not everybody is facing in the afternoon... some will face at night

GreenPuff
12-09-2007, 08:09 PM
Eww I will get pissed at night

erikshadow
12-10-2007, 04:57 PM
GO TO THE WEBSITE!!! THE SCHEDULE IS POSTED!!!
The schedule of group play for the RED CONFERENCE has been posted! Go to the Schedules page and click on Red Conference Schedule

www.srttournament.freeforums.org

SpeedShmeed
12-18-2007, 06:49 PM
woot lets get this toruny rolling

erikshadow
12-30-2007, 03:25 PM
LAST DAY TO APPLY, 6 MORE SPOTS!!!